مزایای خرید نرم افزار خزانه داری پویا سافت
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار واسط مودیان مالیاتی

با توجه به تصویب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان (صندوق مکانیزه فروش) در مهر ماه سال 1398، که با هدف شفاف سازی اقتصادی ایجاد شد، کلیه افراد مشمول این قانون می بایست در سامانه مودیان ثبت نام کنند و بعد از عضویت در این سامانه اقدام به ارسال صورت حساب الکترونیکی برای فروش کالا و یا خدمات نمایند. نرم افزار سامانه مودیان مورد توجه اشخاصی است که قصد ارسال صورت حساب الکترونیکی را به صورت مستقیم دارند.

اشخاص مشمول این قانون که قبلا از فاکتورهای کاغذی به صورت دستی استفاده می کردند می بایست طی مدت یک هفته فاکتورهای فروش مربوط به کالا و خدمات را در کارپوشه سامانه مودیان ثبت نمایند. این کار از سه طریق برای مودیان امکان پذیر می باشد. یک از طریق نرم افزار سامانه مودیان به صورت مستقیم اقدام به ارسال صورت حساب های الکترونیکی نمایند و یا ثبت و ارسال فاکتورهای فروش را به شرکت های معتمد مالیاتی بسپرند و راه سوم استفاده از نرم افزار حسابداری با قابلیت ارسال فاکتور الکترونیکی می باشد.

برای دریافت نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی پویا کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. با دریافت نرم افزار اتصال به سامانه مودیان می توانید به راحتی اقدام به ثبت فاکتورهای فروش نمایید و نیازی به ثبت صورت معاملات فصلی در سامانه معاملات فصلی نمی باشد.

امكانات نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

  • ايجاد تنظيمات اطلاعات مودی شامل كد اقتصادی، كليد عمومی، كليد خصوصی، شناسه يكتای مالياتی
  • امكان تعريف مشتريان به همراه اطلاعات تكميلی آنها به صورت مستقيم، از طريق اكسل (Excel) يا از طريق Api
  • امكان تعريف كالاها و انواع خدمات به صورت مستقيم، از طريق اكسل ( Excel ) يا از طريق Api
  • امكان دريافت اطلاعات صورت حساب از طريق اكسل ( Excel ) يا از طريق Api
  • امكان كنترل تمامی موارد بازدارنده جهت پذيرش صورت حساب و آماده سازی سند جهت ارسال
  • و ...

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

چرا نرم افزار خزانه داری پویا

نرم افزار خزانه داری ابزاری است که دارای سیستم کاملا مشخصی از دریافت ها و پرداخت ها بوده و مدیریت بهینه و دقیق دارایی های نقدی و اسناد شرکت را ممکن می سازد. شرکت طرح اندیشان پویا با توجه به نیاز به مدیریت وجوه نقد، تضامین، سپرده ها و کلیه واریزها و برداشت های صورت گرفته، تصمیم گرفت تا به طراحی نرم افزار خزانه داری بپردازد.

امکان تعریف بانک ها و مشخصات حساب به صورت نامحدود، وجود ارتباط با سیستم های حسابداری، اعتبارات و قراردادها، این نرم افزار را به یک نرم افزار جامع تبدیل کرده است

قابلیت های نرم افزار خزانه داری

  • دریافت و پرداخت، ثبت و نگه داری عملیات خزانه داری
  • عملیات دریافت و پرداخت شامل: انواع موجودی نقدی، اسناد تجاری و اسناد تضمینی
  • انجام عملیات تمدید، تقلیل، افزایش یافته، باطل شده در اسناد تضمینی
  • کلیه امور مربوط به چک و عملیات راس گیری، رد گیری و رهگیری چک
  • و ...

نرم افزار حسابداری

مدیران مالی هر سازمانی موظفند در فواصل زمانی مختلف گزارش های مالی و مدیریتی را به شکل دقیق برای ذی نفعان مختلف ارسال کنند. از آنجا که محاسبات ذهنی انسان با خطا و اشتباه همراه است، بنابراین معمولا ابزارهای مختلفی به کمک مدیران می آیند که مهم ترین آنها نرم افزارهای حسابداری و مالی است.

نرم افزار حسابداری به شما کمک می کند تا کسب و کار یا سازمان خود را به طور صحیح با استفاده از ابزارهایی همچون حساب های پرداختنی و دریافتنی، دفتر کل، سفارش های جدید، مدیریت سهام، سلامت مالی شرکت یا سازمان را مورد بررسی قرار دهید.

این روزها دیگر استفاده از نرم افزار حسابداری یک پدیده رایج در مدیریت مالی کسب وکارها شده است. این مسئله به قدری رایج شده است که یکی از مهم ترین دغدغه های همه مدیران مالی، به فراخور کسب وکار تحت مدیریت خود، پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری است.

یک نرم افزار حسابداری داده های مالی و حسابداری مربوط به کلیه معاملات را در قالب های تعریف شده حسابداری مانند: وجه نقد، موجودی مواد و کالا، حساب دریافتنی، حساب های پرداختنی، سود یا زیان انباشته، سرمایه، دارایی و ثبت و ذخیره می کند. این نرم افزارها که بر پایه مفاهیم حسابداری طراحی شده اند به حسابداران در انجام امور حسابداری کمک می کنند.

دلیل نیاز شرکت ها به نرم افزار حسابداری

  • افزایش سرعت فعالیت های حسابداری
  • دقت بیشتر در محاسبات
  • سهولت دسترسی به اطلاعات و نظارت بر آن
  • تسهیل گزارش گیری
  • افزایش امنیت اسناد مالی
  • کاهش هزینه ها
  • محاسبه ی میزان مالیات

خرید نرم افزار حسابداری

خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری، امور مالی را کنترل و مدیریت کرده و باعث تصمیم گیری بهتر مسئولان یک واحد تجاری خواهد شد. خرید نرم افزار حسابداری، به استفاده کنندگان امکان می دهد، به تمام جزئیات مالی یک کسب و کار دسترسی داشته و تمام رویداد ها را ثبت کنند. با استفاده از یک نرم افزار مالی مناسب است که حسابدار، روی تمام عملیات مربوط به خرید و فروش نظارت داشته و می تواند آن ها را پیگیری کند. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری و دریافت دمو با مشاوران ما در پویا سافت در ارتباط باشید.

نرم افزار حسابداری پویا

نرم افزار انبار تعداری

انبار هر فروشگاه یا شرکتی، جزو اصلی ترین بخش های آن است. با توجه به اندازه فعالیت و کسب و کار، انبار شما می تواند دارایی های مختلفی را در خود نگه داری کند. مدیریت کالاهای موجود در انبار نیاز به دقت و ابزار هایی دارد که نرم افزار مدیریت انبارداری مهم ترین آن هاست. نرم افزار مدیریت انبارداری تحولی عظیم در سیستم مدیریت کارخانجات، سازمان ها و تولیدی ها ایجاد کرده و موجب افزایش سرعت کارها، تسهیل امور و تولید محصولات گردیده است.

نرم افزار انبار تعدای یا سیستم انبارداری و مدیریت انبار (WMS: Warehouse Management System) نرم افزاری است که برای نظارت بر تمامی فرآیندهای مدیریت انبار و اجرا و کنترل کردن آن ها به کار می رود. در نتیجه، چنین سیستمی به فرآیندهای پیچیده انبارداری کمک می کند، سرعت آن ها افزایش می دهد و از خطاها می کاهد.

دلایل نیاز شرکت ها به نرم افزار انبار تعدادی

  • کنترل و مدیریت موجودی
  • خدمات و پیگیری مشتری
  • بهره وری شرکت
  • بازگشت سریع تر سرمایه

بخش انبار و انبارگردانی، نقش کلیدی در عملیات های مالی هر شرکتی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از یک نرم افزار انبار تعدای خوب و مناسب باعث افزایش قابلیت های انبارداری، دقت و عملکرد بهتر در این زمینه می شود.

سیستم حسابداری فروش

نرم افزار حسابداری فروش یکی از کاربردی ترین ابزاری است که یک حسابدار یا کارشناس فروش باید از آن استفاده کند. انجام کارهای حسابداری به صورت روزانه و حرفه ای ممکن است سخت و پیچیده باشد؛ به همین دلیل حسابداران و فروشندگان فروشگاه های کوچک و بزرگ به یک نرم افزار برای نظم و سرعت بخشیدن به کارهای خود نیاز دارند. اگر به دنبال خرید بهترین نرم افزار حسابداری هستید یا اینکه قصد تعویض نرم افزار قبلی خود را دارید، این نرم افزارهای در فروشگاه به اسم نرم افزار فروشگاهی و در کسب و کارها تحت عنوان نرم افزار حسابداری فروش معروف است. در اصل، کار اصلی نرم افزارهای مدیریت فروش و پخش این است که روند کاری شما را ساده و بهینه کرده و به آن سرعت می بخشد.

ویژگی های سیستم حسابداری فروش

یک رابط کاربری خوب و کاربرپسند در درجه اول قرار دارد، چرا که شما قرار است همیشه با آن سروکار داشته باشید، اگر رابط کاربری سیستم حسابداری فروش برای شما جذابیت بصری نداشته باشد شاید بعد از مدت کمی کارکردن با آن نرم افزار دیگر انرژی لازم را نداشته باشید.

در کنار رابط کاربری زیبا، سادگی و نحوه کارکرد آسان با این نرم افزارفروش معیار بسیار مهمی است. برای مثال شما نباید برای انتخاب یک گزینه ساده زمان زیادی را صرف کنید و گزینه های پرکاربرد همیشه باید به سریعترین نحو ممکن در دسترس شما قرار بگیرند.

یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزارهای حسابداری فروش در امر فروش و پخش، این است که بهترین خدمات را به شما ارائه کند. ازجمله وظایف یک نرم افزار خوب این است که باید امکان شخصی سازی، ارائه آپدیت های منظم، حل مشکلات احتمالی بعد از خرید و... را برای شما فراهم کند. بنابراین، به خوبی به این نکات توجه داشته باشید.

نرم افزار حسابداری فروش

کاربرد مهم سیستم حسابداری فروش

سیستم حسابداری فروش توانایی کنترل کلیه مراحل فروش مانند دریافت سفارش مشتریان و تایید آن، صادر کردن پیش فاکتور و فاکتور فروش، تحویل دادن کالا و . را دارند. علاوه بر این ها، شما می توانید از طریق نرم افزارهای بازاریابی و فروش مانند نرم افزار فروش پویا سافت، گزارش های تحلیلی مختلفی را از روند فروش فعلی تهیه کرده و همچنین میزان فروش آینده خود را به خوبی پیش بینی کنید.





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزار واسط سامانه مودیان، نرم افزار واسط مودیان، نرم افزار خزانه داری، سیستم خزانه داری، سیستم حسابداری فروش، نرم افزار حسابداری فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: